- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، در هفته تربیت بدنی و ورزش به ابتکار منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات فدراسی...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، در هفته تربیت بدنی و ورزش به ابتکار منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال «میز خدمت» در سازمان لیگ به منظور تکریم ارباب رجوع راه‌اندازی شد.

در اولین روز کار «میز خدمت» قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال شخصاً پاسخگوی مراجعین به سازمان لیگ شده است. اکثر مراجعان به سازمان لیگ مدیران، مربیان، بازیکنان و اهالی فوتبال و رسانه هستند. در این روز محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر مسابقات و حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان قنبرزاده را همراهی کردند.

اطلاعیه سازمان لیگ درباره توپ‌های تقلبی

از مراجعین در مورد روند کاری آنها، شیوه رفتار پرسنل سازمان لیگ، ارزیابی از عملکرد کارکنان و مدیران سازمان لیگ با ارائه فرم، نظر خواهی می‌شود. در این طرح در ابتدای ورود مراجعه کنندگان جهت تسهیل در امور خود راهنمایی می‌شوند که این طرح  علاوه بر رضایتمندی باعث ایجاد بهره وری و ارتقای کیفیت ارائه خدمات خواهد شد.

شایان ذکر است در ورودی سازمان از مراجعه کنندگان پذیرایی مختصری صورت می‌گیرد. 

انتهای پیام/

منبع : منبع