به گزارش تاج من،  محمد نوری بازیکن اسبق استقلال  پیرامون اتفاقات شب گذشته درباره ورود پیشکسوتان این باشگاه به استادیوم آزادی و خط خوردن نام پنج بازیکن استقلال از لیست تیم ملی اظهاراتی را...
به گزارش تاج من، 

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال  پیرامون اتفاقات شب گذشته درباره ورود پیشکسوتان این باشگاه به استادیوم آزادی و خط خوردن نام پنج بازیکن استقلال از لیست تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرد.

چه اتفاقی افتاد که دیشب نتوانستید راحت وارد استادیوم شوید؟

واقعا باعث تاسف است. واقعاً باعث خجالت است. شرم آور است که بگوییم چه رفتاری با موسپید کرده های استقلال شد. ما از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ویژه سرپرست آن توقع داشتیم تا در بازی که خودمان میزبان آن هستیم بتوانیم پیشکسوتان مان را به استادیوم ببریم. اما بدترین رفتار با قدیمی های استقلال شد.

ظاهراً گفته شده هماهنگی لازم با ورزشگاه آزادی صورت نگرفته بود؟

اصلا اینطور نیست! باشگاه از دو روز قبل با استادیوم آزادی هماهنگ کرده بود. همه اسامی را داده بودند. حتی صندلی‌ها را هم به نام پیشکسوتان تعیین کرده بودند، ولی نیروی حراست استادیوم و بقیه کسانی که آنجا بودند چنان رفتار زشتی با ما انجام دادند که باورمان نمی شد. بعد هم در فاصله ۲۰ دقیقه مانده به پایان بازی با یک رفتار خیلی زشت و هول دادن های بی ادبانه پیرمردهایی مثل اکبر کارگرجم، حسین فرزامی، جواد قراب و بقیه را به داخل راه دادند و گفتند بروید تو! طوری تحت فشار بودیم که انگار ما دشمنان شان هستیم یا مثل اینکه ما مهمان ناخوانده باشیم. از سرپرست فدراسیون فوتبال توقع نمی‌رود چنین وضعیتی برای پیشکسوتان استقلال به وجود بیاورند. واقعاً شأن پیشکسوتان به هیچ وجه رعایت نشد.

خبر دارید ۵ استقلالی تیم ملی خط خوردند؟

این هم یک موضوع دیگر بود که باعث ناراحتی ۳۰ میلیون استقلال شد. آقای استیلی و اسکوچیچ اگر میخواهند دیسیپلین شان را نشان بدهند بهتر است کلاه شان را بالاتر بگذارند.

چطور؟

چطور وقتی حسین کنعانی زادگان و ماجراهای "بریم اتوبوس تیم ملی" پیش آمد بلد نبودند تنبیه کنند؟ بلد نبودند اقتدار شان را نشان بدهند؟ حالا که بازیکنان استقلال چند ساعت این طرف و آن طرف خودشان را به اردوی تیم ملی معرفی کرده‌اند میخواهند دیسیپلین شان را به رخ بکشند! آقای اسکوچیچ، دیسیپلین شما را در رابطه با تیم ملی زمان برخورد با کنعانی زادگان دیدیم. این بچه ها یک سال زحمت کشیدند، رکورد شکنس کردند و می خواستند یک شب کنار هواداران و یکدیگر باشند.

چرا چنین برخورد شدیدی از سوی کادر فنی تیم ملی رخ داد؟

می گویند این بازیکنان باید شبانه به اردو می رفتند ولی چرا صبح ها آمدند! اینها همه بهانه است! آقای اسکوچیچ که هیچ کاره است و همه دستورات را دور و بری هایش به او می‌دهند. او باید حداقل ۱۰ بازیکن استقلال را دعوت می کرد و حالا که نکرده این پنج نفر را هم خط می زند. جواب میلیون ها هوادار را چه می خواهید بدهید! آقای اسکوچیچ، این رفتارت برایت تبعات سنگینی دارد.

اما قبول دارید بازیکنان استقلال هم باید طبق وعده‌ای که قبلاً داده بودند بعد از جشن به اردو می رفتند؟

اصلا اینگونه نیست. اینها بهانه است و می خواستند این ۵ استقلالی را خط بزنند تا بازیکنانی که خودشان میخواهند را دعوت کنند. دنبال بهانه بودند تا اسمی از استقلال در تیم ملی نباشد. اما مطمئن باشید هواداران میلیونی استقلال دست از سر اسکوچیچ بر نمی دارند. یادمان نرفته کنعانی زادگان چه کار کرد و در بازی بعد تیم ملی چطور در ترکیب ملی فیکس شد. اگر خیلی مرد هستید کلاه تان را بالاتر بگذارید و ببینید دوروبرتان چه میگذرد. لازم نیست به بازیکنان با تعصب و با اصالت استقلال سخت بگیرید.