به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت ۲۰ روز از انتهای فصل گذشته لیگ برتر که با قهرمانی آبی پوشان به اتمام رسید، این تیم هنوز سرمربی جدید خود را نشناخته است و مدیران این باشگاه نیز در آخرین اظهار نظر شان انتخ...

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت ۲۰ روز از انتهای فصل گذشته لیگ برتر که با قهرمانی آبی پوشان به اتمام رسید، این تیم هنوز سرمربی جدید خود را نشناخته است و مدیران این باشگاه نیز در آخرین اظهار نظر شان انتخاب نهایی و معرفی سرمربی را به اواسط همین هفته موکول کرده‌اند.

در همین خصوص افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: من تمام حساسیت‌هایی که برای انتخاب سرمربی جدید وجود دارد را درک می‌کنم و این را می‌دانم که آقای آجورلو و همکاران شان دقت را چاشنی کار کرده‌اند. مربی آن هم برای تیم بزرگی مثل استقلال که باید از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند جوراب و پیراهن نیست که امروز انتخاب کنید و اگر دلتان را زد فردا عوض کنید. برای تیم‌های بزرگ باید مربیان جدید با دقت بیشتری انتخاب شوند تا ضریب خطا تا جای ممکن کم شود. اما با همه این وجود به نظر من پروسه انتخاب سرمربی برای این تیم قدری طولانی شده است.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: ما فقط انتخاب سرمربی را نداریم و از آن مهم‌تر بستن تیم برای فصل بعد را هم در پیش داریم. متاسفانه ۲۰ روز است که نقل و انتقالات استقلال به دلیل فقدان سرمربی متوقف شده و به همین دلیل تنها رقیب نقل و انتقالاتی ما در این آشفته بازار بدون رقیب یکه تازی می‌کند و این موجب نگرانی هواداران و پیشکسوتان ما شده است که صد البته این نگرانی به جاست.

وی اضافه کرد: استقلال باید در نقل و انتقالات هم یک قطب مهم باشد نه مثل خیلی از تیم‌های عادی بایستد، نگاه کند تا کی نقل و انتقالات رقبا تمام می‌شود و از باقی مانده بازار استفاده کند. استقلال حتی در فصل‌هایی که برای دفاع از قهرمانی‌اش هم به میدان نمی‌رفت قدرتمند وارد بازار نقل و انتقالات می‌شد.

حاجی پور تاکید کرد: به مدیریت باشگاه احترام می‌گذارم و می‌دانم نهایت سعی و تلاش شان را برای انتخاب بهترین گزینه جهت نشستن روی نیمکت انجام می‌دهند. اما اگر یک سرمربی خوب بیاوریم و برای او ابزار یا همان بازیکنان مناسب را به خدمت نگرفته باشیم، آیا کارمان تکمیل است؟ من اصلاً منتقد دقت در انتخاب سرمربی نیستم، اما معتقدم نقل و انتقالات هم باید به موازات انتخاب سرمربی جدید پیش می‌رفت نه اینکه کل نقل و انتقالات را تا انتخاب سرمربی متوقف کنیم.

کارشناس فوتبال بیان داشت: یادآوری می‌کنم استقلال باید در فصل بعد از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند و این هم منوط به داشتن تیمی قوی است. متاسفانه بهترین ستاره‌های بازار نقل و انتقالات دیگر در دسترس تیم ما قرار ندارند و باید به ما حق داد که نگران همین تعداد بازیکن باقی مانده باشیم که نکند آنها هم جذب تیم‌های دیگر شده و یا از ایران بروند.

بازیکن پیشین آبی پوشان خاطر نشان ساخت: تعجب من از این است که چرا مذاکره و تمدید با بازیکنان فعلی آغاز نمی‌شود. تمدید با خیلی از بازیکنان اصلاً نیاز به حضور یا تایید سرمربی جدید ندارد. مگر می‌شود هر سرمربی خواهان ادامه کار با بازیکنانی مثل مهدی پور، غلامی، سیلوا و یا دیگران نباشد. بازیکنانی که ستاره‌های فصل گذشته بودند و بازیکن تیم ملی ایران هستند. این همه تعلل در تمدید با یکسری بازیکن برای من قابل درک نیست.

پروسه انتخاب سر<a href=مربی استقلال خیلی طولانی شد" height="400" src="https://media.mehrnews.com/d/2022/01/19/3/4031228.jpg" width="600">

Adblock test (Why?)