به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، عبدالصمد مرفاوی امروز در مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر حضور پیدا کرد.وی در جریان این حضور ضمن دیدار و گفتگو با محسن خلیلی، مدیر تیم‌های پایه پرسپول...

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، عبدالصمد مرفاوی امروز در مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر حضور پیدا کرد.

وی در جریان این حضور ضمن دیدار و گفتگو با محسن خلیلی، مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس، تمرین سرخپوشان ایران در رده‌های سنی امید و جوانان را از نزدیک تماشا کرد.

این حضور در حالی اتفاق افتاد که تیم فوتبال جوانان از یکم تیرماه با توجه به دعوت صورت گرفته از بازیکنان گوشه و کنار ایران، برنامه استعدادیابی را برگزار می‌کند و تا این لحظه چهار بازیکن رده سنی جوانان پرسپولیس برای حضور در این برنامه، فراخوانده شده‌اند.

اردوی استعدادیابی تیم زیر ۲۰ سال از روز چهارشنبه یکم تیرماه در سه گروه و به میزبانی مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و تا روز شنبه چهارم تیرماه ادامه خواهد داشت.

در این اردوها، حسین حاجی‌زاده، امیر عباس بیات، محمدرضا شاهرخ‌آبادی و محمد خلیفه چهار بازیکن ملی پوش دعوت شده به تیم ملی جوانان ایران، نیز حضور دارند.

Adblock test (Why?)