به گزارش تاج من،  امیر غفارمنش، در بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر درباره دلیل عدم حضورش در جشن قهرمانی استقلال و موفقیت چشمگیر این تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد: ظ...
به گزارش تاج من، 

امیر غفارمنش، در بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر درباره دلیل عدم حضورش در جشن قهرمانی استقلال و موفقیت چشمگیر این تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد:

ظاهرا برای شرکت در جشن قهرمانی استقلال مشکلی دارید؟

بله! من هفته گذشته جراحی آپاندیس داشتم و به همین دلیل چون هنوز دوران نقاهت را سپری می کنم نمی توانم به استادیوم بروم. البته بابت این موضوع ناراحتم و آرزو میکردم شرایط به گونه دیگری بود.

صحبتی درباره موفقیت تیم محبوبتان دارید؟

این قهرمانی پاک را به همه طرفداران استقلال تبریک می گویم و امیدوارم روزی برسد که این جشن قهرمانی را در شرایطی بگیریم که ایران سراسر خوشی و شادی است.

منظورتان اتفاقات تلخ آبادان است؟

قطعاً! این روزها فضای کلی کشور شاد نیست. امیدوارم روزی برسد که قهرمانی استقلال به دور از غم و حسرت و در فضای شاد در کشورمان رقم بخورد.

نکته خاصی درباره این قهرمانی دارید؟

این قهرمانی پس از تغییراتی که در پستهای وزارت ورزش به دست آمد خیلی از مسائل را ثابت کرد. به نظر من بهتر است این را بگویم که باید زیر قهرمانی استقلال نوشت؛ "بدون شرح"!

ویژگی تیم فرهاد مجیدی در فصل جاری چه بود؟

ویژگی تیم فرهاد این بود که ستاره نداشت. کسی نبود که بخواهد برای تیم حاشیه درست کند. همه در خدمت تیم بودند. یک استقلال بی حاشیه. دلیلش هم این است که خود فرهاد مجیدی آدم سالمی است. اگر نگاهی به خریدهای تیم استقلال بیندازیم متوجه می‌شویم که ستاره آنچنانی به استقلال نیامد.

منظورتان را واضح تر بیان می کنید؟

اکثر بازیکنانی که به استقلال آمدند چهره های شناخته شده ای در دنیای فوتبال نبودند. من ۵۴ ساله ام و حدوداً چهل و خورده ای سال است که به طور مداوم فوتبال می بینم. قبل از آمدن حسین زاده به استقلال چه کسی او را می شناخت؟ نیک نفس بازیکن سرشناسی در لیگ مان نبود. جعفر سلمانی هم به همین شکل، ولی این بازیکنان در قالب تیم استقلال درخشیدند و این قهرمانی بزرگ را رقم زدند. این یعنی برای خرید این بازیکنان کار کارشناسی شده بود.

صحبت هایتان طعنه ای به برخی خرید ها در تیم های رقیب استقلال است؟

منظور من این نبود، ولی شاید اینگونه هم برداشت شود که اتفاقات امسال استقلال نشان داد وقتی دلال ها دوروبر تیم استقلال نبودند این تیم تا چه اندازه با قدرت کارکرد. استقلال بر اساس بضاعت تاکتیکی اش شرایطی فراهم کرد تا با اینکه هافبک طراحی نداشت ولی همه آمارها و معدل ها برای این تیم در بهترین شرایط رقم خورد.

حرف پایانی؟

باز هم تکرار می کنم که امیدوارم روزی جشن قهرمانی استقلال را برگزار کنیم که ایران غم زده و حسرت خورده نباشد.