به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز مقابل امیدهای خود بازی دوستانه انجام داد.این دیدار در ورزشگاه آزادی بدون حضور هواداران در حالی قرار بود برگزار شود که حدود ۱۵۰ نفر در جایگاه ویژه مش...

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز مقابل امیدهای خود بازی دوستانه انجام داد.

این دیدار در ورزشگاه آزادی بدون حضور هواداران در حالی قرار بود برگزار شود که حدود ۱۵۰ نفر در جایگاه ویژه مشغول تماشای دیدار دو تیم بودند.

یحیی گل محمدی در نیمه اول ترجیح داد بازیکنان جوان و فصل گذشته را با حضور علیرضا بیرانوند به عنوان تنها تازه وارد تیم در دروازه بازی دهد.

ترکیب نیمه اول پرسپولیس توانست در دقیقه و۲۴ روی پاس عرضی سیامک نعمتی و ضربه حامد پاکدل به گل برسد.

پرسپولیس در نیمه دوم ترکیبی کاملا متفاوت را به بازی گرفت.

احمد گوهری جانشین بیرانوند در چارچوب دروازه شد و تمام خریدهای تابستانی سرخپوشان نیز وارد زمین شدند تا توانایی‌های خود را نشان دهند.

مهدی ترابی در نیمه دوم دو گل دیگر پرسپولیس را در دقایق (۵۰- پنالتی) و ۹۰ به ثمر رساند. تیم امید نیز در نیمه دوم توانست یک گل بزند تا این دیدار در پایان با پیروزی سه بر یک بزرگسالان پرسپولیس تمام شود.

در این بازی دوستانه از همه بازیکنان استفاده شد و تنها مهدی عبدی به دلیل بیماری و میلاد سرلک و وحید امیری به دلیل مصدومیت به میدان نرفتند.

فرشاد فرجی در اوایل نیمه نخست بعد از برخورد با بازیکن امیدها دچار شکستگی از ناحیه پیشانی شد و با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.

همچنین شیرزود تمیروف نیز به دلیل اینکه امروز به تهران رسیده اختصاصی تمرین کرد.

گفتنی است محمد محمدی و محسن خلیلی نیز این بازی را نزدیک تماشا کردند.

Adblock test (Why?)